Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie Niepodległości 36 22-110 Ruda-Huta
Data ogłoszenia
2023-03-21
Termin składania dokumentów
2023-03-31
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

 

  1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Wykształcenie wyższe,
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  6. Doświadczenie zawodowe minimum 1 rok pracy w komórce finansowo – księgowej (preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym
    z księgowością budżetową),
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na omawianym stanowisku,
  8. Nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:

  1. Dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych, w tym programów księgowych,
  2. Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, przepisów wykonawczych do ww. Ustaw,
  3. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  4. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
  5. Umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją.
Zakres obowiązków

Świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;

  1. Pomoc w formalno – rachunkowej kontroli dokumentów księgowych
  2. Przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;
  3. Bieżąca ewidencja operacji budżetowych;
  4. Wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego
  5. Sprawdzanie w systemie zarządzania budżetem zgodności wprowadzonych przez merytorycznych pracowników danych dotyczących dochodów oraz wydatków, a także wprowadzanie pozostałych danych niebędących w zakresie kompetencji innych pracowników;
  6. Przygotowywanie, we współpracy z głównym księgowym, projektów regulacji wewnętrznych w zakresie gospodarowania majątkiem, prowadzenia gospodarki finansowej oraz kontroli zarządczej;
  7. Przygotowywanie projektów sprawozdań finansowych z otrzymanych dotacji;
  8. Realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby
  9. Udział w przygotowywaniu planów finansowych na następny rok;
  10. Weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku vat;
  11. Prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku vat przez ośrodek;
  12. Weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami vat
  13. Sporządzanie deklaracji vat 7 za okresy miesięczne;
  14. Współpraca z gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług;
  15. Uzgadnianie danych do deklaracji rozliczeniowych z zus, funduszem pracy i urzędem skarbowym
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
  3. Kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
    a) wykształcenie,
    b) staż pracy (np. Świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
    c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty),
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  7. Oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z podpisaną klauzulą informacyjną rodo,
  9. W przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.

Warunki pracy
  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. Miejsce pracy – ośrodek pomocy społecznej w rudzie-hucie, 22-110 ruda-huta, ul. Niepodległości 36,
  3. Praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  4. Praca przy komputerze,

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę
podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r., poz. 530), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska  kandydata wraz  z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Ośrodka, pokój Nr 4, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie, ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda – Huta, w terminie do dnia 31 marca 2023 r. do godz. 1500.

Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie w siedzibie Ośrodka lub telefonicznie pod nr tel (82) 5686045 wew. 23

Uwagi
  1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka;
  2. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

- pierwszy etap, sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów,
- drugi etap – komisja rekrutacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną;

3. Kierownik Ośrodka będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.

4. Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane.

5. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie (http://opsrudahuta.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 36.

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda-Huta, tel. 82 56 86 045.
  2. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie to: e-mail: ops@ruda-huta.pl, tel. 82 56 86 045.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych tj. realizacji zadań publicznych własnych i zleconych.
  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
  • podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa;
  • podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  • podmiotom nadzorującym i kontrolującym działalność Administratora danych jak również podmiotom świadczącym usługi na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie – Hucie.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania oraz przez wymagany prawem okres archiwizacji danych.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • dostępu do swoich danych, w tym uzyskania kopii danych;
  • sprostowania (poprawiania) danych w przypadku gdy są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
    1. Z uwagi na fakt przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - nie przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
    2. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
    3. Pani/Pana dane osobowe w prawnie uzasadnionych przypadkach mogą być przekazywane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych.
    4. Pani/Pana dane nie będą profilowane, ale mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
    5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.

Wybrany kandydat
Ewa Zwierzyńska - zamieszkała w miejscowości Hniszów

Uzasadnienie wyboru
Pani Ewa Zwierzyńska spełnia wymagania formalne i merytoryczne określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada ona wykształcenie wyższe oraz kilkunastoletni staż pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej, podczas którego prawidłowo wykonywała powierzone zadania. Wykazała się pracowitością, sumiennością oraz dużym zaangażowaniem. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku ds. księgowości budżetowej.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Hamelczuk
Dodano do BIP dnia 21-03-2023 11:41:58