Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie Niepodległości 36 22-110 Ruda-Huta
Data ogłoszenia
2023-02-17
Termin składania dokumentów
2023-02-27
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1)    obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    wykształcenie wyższe,
4)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)    samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
6)    doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w komórce finansowo – księgowej (preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z księgowością budżetową),
7)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na omawianym stanowisku, 
8)    nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:
1)    dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych, w tym programów księgowych,
2)    znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
3)    komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
4)    samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
5)    umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją.

Zakres obowiązków

1)    kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
2)    księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi
w samorządowej jednostce budżetowej,
3)    stosowanie właściwego obiegu dokumentów,
4)    bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie operacji księgowych i zdarzeń
gospodarczych,
5)    ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia i amortyzacji,
6)    przygotowywanie zestawień ewidencji sprzedaży i zakupu w tym Vat,
7)    kontrola rozrachunków z podopiecznymi Ośrodka,
8)    prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań,
9)    przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów i procedur dotyczących spraw
rachunkowo- finansowych,
10)     obsługa bankowości elektronicznej,
11)    udział w przygotowywaniu planów finansowych na następny rok.

Wymagane dokumenty

1)    list motywacyjny,
2)    życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
3)    kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty),
4)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5)    oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
7)    oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z podpisaną klauzulą informacyjną RODO,
9)    w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.

Warunki pracy

1)    praca w 1/2 wymiaru czasu pracy,
2)     miejsce pracy – Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 36,
3)    praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
4)    praca przy komputerze,

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę
podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r., poz. 530), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska  kandydata wraz  z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Ośrodka, pokój Nr 4, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie, ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda – Huta, w terminie do dnia 27 lutego 2023 r. do godz. 1500.

Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie w siedzibie Ośrodka lub telefonicznie pod nr tel (82) 5686045 wew. 23

Uwagi

1.    Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka;
2.    Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- pierwszy etap, sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów, 
- drugi etap – komisja rekrutacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną;
3.    Kierownik Ośrodka będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
4.    Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane.
5.    Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie (http://opsrudahuta.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 36.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych „RODO”) informujemy, że: 
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda-Huta, tel. 82 56 86 045.
2.    Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie to: e-mail: iod.ops@ruda-huta.pl,  tel. 82 56 86 045.
3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych tj. realizacji zadań publicznych własnych i zleconych. 
4.    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
    podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa;
    podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    podmiotom nadzorującym i kontrolującym działalność Administratora danych jak również podmiotom świadczącym usługi na rzecz  Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie – Hucie.
5.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania oraz przez wymagany prawem okres archiwizacji danych. 
6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    dostępu do swoich danych, w tym uzyskania kopii danych;
    sprostowania (poprawiania) danych w przypadku gdy są nieprawidłowe  lub niekompletne;
    ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7.    Z uwagi na fakt przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - nie przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8.    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
9.    Pani/Pana dane osobowe w prawnie uzasadnionych przypadkach mogą być przekazywane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych.
10.    Pani/Pana dane nie będą profilowane, ale mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
11.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.

 


Wybrany kandydat
Ewa Wrona, zamieszkała w mieście Chełm

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Hamelczuk
Dodano do BIP dnia 17-02-2023 10:39:26