stanowisko ds księgowości budżetowej
Wymagania niezbędne - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
6) doświadczenie zawodowe minimum 5 lat pracy w komórce finansowo – księgowej (preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z księgowością budżetową),
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na omawianym stanowisku,
8) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:
1) dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych, w tym programów księgowych,
2) znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
3) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
4) samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
5) umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją.
1) kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,
2) księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami i zasadami obowiązującymi
w samorządowej jednostce budżetowej,
3) stosowanie właściwego obiegu dokumentów,
4) bieżące, terminowe i prawidłowe księgowanie operacji księgowych i zdarzeń
gospodarczych,
5) ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia i amortyzacji,
6) przygotowywanie zestawień ewidencji sprzedaży i zakupu w tym Vat,
7) kontrola rozrachunków z podopiecznymi Ośrodka,
8) prowadzenie niezbędnych raportów, analiz i sprawozdań,
9) przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów i procedur dotyczących spraw
rachunkowo- finansowych,
10) obsługa bankowości elektronicznej,
11) udział w przygotowywaniu planów finansowych na następny rok.
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
3) kopie lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie, o nie skazaniu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z podpisaną klauzulą informacyjną RODO,
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.
1) praca w 1/2 wymiaru czasu pracy,
2) miejsce pracy – Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 36,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
4) praca przy komputerze,
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę
podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r., poz. 530), na czas nieokreślony lub określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Ośrodka, pokój Nr 4, lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie, ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda – Huta, w terminie do dnia 27 lutego 2023 r. do godz. 1500.
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie w siedzibie Ośrodka lub telefonicznie pod nr tel (82) 5686045 wew. 23
1. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Ośrodka;
2. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
- pierwszy etap, sprawdzanie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów,
- drugi etap – komisja rekrutacyjna przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną;
3. Kierownik Ośrodka będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
4. Otrzymane dokumenty nie będą odsyłane.
5. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie (http://opsrudahuta.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 36.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda-Huta, tel. 82 56 86 045.
2. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Rudzie - Hucie to: e-mail: iod.ops@ruda-huta.pl, tel. 82 56 86 045.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych tj. realizacji zadań publicznych własnych i zleconych.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa;
podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
podmiotom nadzorującym i kontrolującym działalność Administratora danych jak również podmiotom świadczącym usługi na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie – Hucie.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania oraz przez wymagany prawem okres archiwizacji danych.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
dostępu do swoich danych, w tym uzyskania kopii danych;
sprostowania (poprawiania) danych w przypadku gdy są nieprawidłowe lub niekompletne;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. Z uwagi na fakt przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - nie przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe w prawnie uzasadnionych przypadkach mogą być przekazywane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych.
10. Pani/Pana dane nie będą profilowane, ale mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.
Dodano do BIP dnia 17-02-2023 10:39:26